Vaste partner van Brokercloud
“We hebben in Brokercloud inderdaad een echte partner gevonden”, vertelt Ward Alleman, CEO van Teledesk Group. “Wanneer we voor een makelaar inkomende oproepen verwerken, proberen we de klant ook meteen een antwoord te geven op zijn vragen. Daartoe is het belangrijk dat onze medewerkers toegang hebben tot het beheerspakket van de makelaar. Doordat er een automatische connectie gelegd wordt tussen ons eigen systeem, TD Portal, en de database van de makelaar in Brokercloud, beschikken onze mensen continu over up-to-date-gegevens. De makelaar zelf moet dit slechts eenmaal activeren, daarna gebeurt dit vanzelf. Als er op een bepaald moment geen connectie meer zou zijn via de API, dan worden we bij Teledesk Group hiervan verwittigd via een waarschuwingssysteem en kunnen we dit meteen herstellen.”
Teledesk Group neemt de makelaar ook schadebeheer en productietaken uit handen. Ook daarvoor kan het via Brokercloud erg efficiënt werken. “De Helimodus van Brokercloud zorgt ervoor dat onze medewerkers meteen toegang hebben tot alle kantoren die voor Brokercloud gekozen hebben als beheerspakket. Wanneer onze mensen schadedossiers of administratieve taken uitvoeren voor verschillende makelaars, hoeven ze niet steeds opnieuw in en uit te loggen. Op die manier winnen we heel wat tijd.”
Heb je als makelaar groeiambities binnen je eigen portefeuille, dan kan je in Brokercloud selecties maken van klanten om mailings naar te sturen. Teledesk Group kan je alvast helpen met het uitwerken van e-mailings of andere prospectie- en marketingtools.
Om steevast op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen binnen Brokercloud, volgen de Teledesk Group-medewerkers regelmatig opleidingen. Ook zijn er heel vaak rechtstreekse contacten tussen de technische mensen van Teledesk Group en de supportmedewerkers van Brokercloud. Kort samengevat: makelaars die met Brokercloud werken, kunnen erg eenvoudig ook een beroep doen op Teledesk Group.