What
Leer alles over onze tools

Voor elke uitdaging zochten we naar een partner die de beste oplossing bood en zich digitaal kon koppelen aan ons ecosysteem. Dat maakt van Brokercloud een compleet functioneel platform vol digitale tools die de werkdruk van de verzekeraar verlicht. We lijsten de belangrijkste voor je op!

Overzichtelijk dashboard

Op het dashboard vind je een checklist van prioritaire taken en opvolgingen gelinkt aan persoonlijke deadlines en het correcte dossier. Daarnaast krijg je gemakkelijk inzicht in openstaande taken bij collega’s en belangrijke documenten die nog ondertekend moeten worden. Je Brokercloud-agenda wordt gesynchroniseerd met je Office 365-agenda en geeft een overzicht van je persoonlijke dag- en weekplanning.

Geïntegreerde communicatie

Door de koppeling van het Brokercloud-ecosysteem met de toepassingen van Office 365 bespaar je heel wat tijd. Klantgegevens worden rechtstreeks ingevuld in een nieuw Word- of Excelbestand en Brokercloud verwerkt ook nieuwe versies van documenten zodat ze meteen bij het juiste dossier belanden.

Daarnaast zorgen we ervoor dat je geen tientallen tabbladen of verschillende toestellen meer nodig hebt om functioneel te blijven. Telefonie en SMS werden geïntegreerd in het systeem, waardoor je tijdens een digitaal gesprek meteen live notities kan bijhouden. Als verzekeraar kun je alle communicatie opslaan per klant, en ook mailingverkeer is rechtstreeks gelinkt.

Be part
of the ecosystem.

Segmentatie is key!

Segmentatie is voor Brokercloud één van de cruciale sleutels om efficiënt klanten te beheren. Via gerichte segmentatie ben je in staat vlot commerciële campagnes te lanceren richting de juiste klanten in je portefeuille, denk aan onderverdeling op vlak van leeftijd, soorten polissen, locatie. Brokercloud zorgde ervoor dat deze segmentatie dynamisch werkt en de eindklant automatisch wordt verplaatst van segment wanneer nodig.

Efficiënt takenbeheer

Brokercloud zorgt voor een configuratie van workflows, zodat elk dossier in uw kantoor op de juiste manier wordt afgehandeld. Het platform houdt een gedetailleerd overzicht bij van de stappen die ondernomen werden binnen elk lopend of afgerond project. De interne takenverdeling kan vlot opgevolgd worden en taken kunnen eveneens worden doorverwezen naar collega’s.

Document management

Link probleemloos bestanden en documenten van de eindklant aan hun specifiek dossier. Dit kan gaan over doorgestuurde foto’s via mail of WhatsApp, digitale contracten, notities van telefoongesprekken of andere informatie die je graag zou bijhouden. Brokercloud zorgt voor de vereiste tools om alle belangrijke gegevens gemakkelijk bij te houden en te bekijken wanneer nodig.

Handig klantenportaal

Communiceer gemakkelijk met de klant en stuur automatische updates over hun verzekeringssituatie. Zij kunnen gebruik maken van het gebruiksvriendelijk klantenportaal om alle noodzakelijk informatie over hun dossier terug te vinden.